100% klanttevredenheidsscore!

Ela Wonen & Slapen streeft naar 100% klanttevredenheidsscore!

Dankzij de welbekende grote merken wordt er door Ela Wonen & Slapen op een professionele en zorgvuldige wijze service verleend. Zo is Ela Wonen & Slapen de enige officiële dealer van Yatas Bedding en Enza Home. De collectie van Yatas Bedding bestaat meer uit (medische) orthopedische matrassen, toppers, kussens en dekbedden. Voor de complete woonkamers, slaapkamers en de welbekende baza boxsprings – bedden met opbergruimte heeft Enza Home een ruim assortiment in diverse stijlen.

Hoe verloopt zo’n order procedure?

Indien u bestelling bij Ela Wonen & Slapen plaatst dan wordt de hele order proces tot in klein detail maximum goed geregeld. Dit geldt natuurlijk zowel voor klein meubilair als voor de complete woninginrichting. Stel u heeft bij Ela Wonen & Slapen een order geplaatst bijvoorbeeld een bed met opbergruimte en een medisch matras. Wat gebeurt er precies nu achter de schermen? Hoe wordt de order verder afgehandeld?

1. CRM-systeem: 

Uw order wordt in CRM-systeem ingevoerd en per mail aan de firma doorgegeven. De desbetreffende firma stuurt een orderbevestiging. Deze wordt zorgvuldig gecontroleerd. De voorziene levertijd wordt na overleg met de firma aan de klant doorgegeven. De levertijd is slechts een indicatie en is van diverse factoren afhankelijk. Bijvoorbeeld van belang is de productie van de order. Daarnaast dient de transporteur duidelijk informatie te geven. Op deze manier kunnen de klanten op een correcte wijze geïnformeerd worden over de status.

2. PLANNING:

Er wordt altijd persoonlijk contact opgenomen voor de bezorging/montage van de order. Indien de klant een persoonlijk voorkeur heeft – bijv. ivm werk of privé omstandigheden – dan wordt er altijd hiermee rekening gehouden. De service medewerkers zijn heel erg klantvriendelijk en behulpzaam. Bijvoorbeeld als klant die slechter been is en gezien zijn/haar persoonlijke omstandigheden extra hulp nodig heeft dan zijn de service medewerkers ook bereid om extra service te verlenen. Zo wordt het afval meegenomen of de oude bank naar beneden gebracht.

3. AFTER SALE SERVICE – POS SERVICE

pos service 2   voor meer informatie over POS service: info POS service

 

Een andere kant in de meubelsector – jaa ook een medaille heeft een keerzijde  –  de after sale service afdeling. Stel u heeft een service geval van uw order en nu? Bij Ela Wonen & Slapen hoeft u gelukkig geen ”drama geval” van te maken. Immers uw  uw service aanvraag wordt op een professionele wijze afgehandeld. Zo heeft Ela Wonen & Slapen samenwerking met POS-service bedrijf. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het oplossen van alle after sale service gevallen. Een kleine kanttekening die geplaatst moet worden, service procedure neemt extra tijd in beslag.

4. REVIEWS VAN ELA KLANTEN:

Ela Wonen & Slapen hecht veel waarde aan de beoordelingen van klanten. Er wordt altijd een terugkoppeling gedaan en evt. kunnen de klanten ook een persoonlijk afspraak maken om het eea te bespreken. Dankzij social media zoals Facebook en Instagram kunnen klanten hun ervaringen online delen. Met deze reacties van de klanten wordt er ook zorgvuldig omgegaan. Uiteindelijk doel is natuurlijk om alle klanten tevreden te stellen en positieve beoordelingen te ontvangen!

Voor de alle reviews op Facebook zie link: reviews van Ela klanten

bol.com new
Een tevreden klant van Bol.com heeft Ela Wonen & Slapen met cijfer 10 beoordeeld!

 

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s